איך אני מוצא עבודה ללא קורות חיים?

איך אני מוצא עבודה אם אין לי קורות חיים? האם הכרחי שיהיה לי קורות חיים להשיג עבודה טובה? אם אלו בין היתר שאלות שאת\ה שואל. הגעת למקום הנכון.

דרך החברות הגדולות במשק בעיקר שירות ומכירה

כאשר מעסיק מחפש עובדים לישום משרות בהם יש צורך בתואר ונסיון תעסוקתי המעסיק יפרסם מודעת דרושים כדי שעובדים פוטנציאלים יגישו מעומדות למשרה. קיימים מיקרים בהם כל מה שמעסיק רוצה זה לייאש משרה בעובדים טובים וכך במקרה זה הוא יסתפק בשאלון אישי קצר, או מכתב נלווה בהגשת המעומדות ובהזמנה לראיון עבודה ושם המעסיק יבצע את המיון שלו למציאת העובדים על פי הרושם של מחלקת משאבי אנוש. עבודות אלו יהיו לרוב עבודות בחברות גדולות במשק בעבודות שירות ומכירה. (שופרסל, סלקום, פרטנר, פלאפון איקאה וכו')

עבודות נוספות הזמינות דרך החברות הגדולות במשק הם בתחום הלוגיסטקה. גם שם ישנה דרישה גבוהה מתמדת לעובדים ואין דרישה לרוב לקורות חיים. המעומדים מתקבלים על בסיס התרשמות בראיון עבודה.

איפה אני מוצא הצעות עבודה?

אתרי הדרושים בניהם Alljobs ו פורטל דרושים

דרך חברת כוח אדם

עבודות נוספות זמינות דרך חברות משאבי אנוש. שחלקם מגייסות עבודים זמנים שעובדים דרכם ולאחר מכן יכולים להשתלב בחברה בה הן עבדו במידה ויהיו שבעי רצון מהם ויהיה צורך לעבוד.

חברות משאבי אנוש מבצעות שאלון ומראיינת את המחפש עבודה. על פי השאלון והדרישה של מחפש העבודה חברת משאבי אנוש אליה מגיעים הצעות עבודה, תציע לך משרה מתאימה. משרה דרך חברת האנוש או עובד חברה מהיום הראשון.

חפשו חברת מאשבי אנוש באיזור מגוריכם. דנאל היא מהחברות הגדולות בארץ למציאת עבודה עם סניפים ברוב חלקי הארץ.

דרך חברים

מכיר\ה מישהו שמכיר מישהו שמחפש עבודה? ככה מוציאים עבודה על ידי המלצות של חברים שימליצו עליכם. עד היום השיטה הזו עדין עובדת טוב. זוהי כנראה הדרך הטובה ביותר למציאת עבודה בלי קורות חיים על בסיס המלצה בלבד.


כרדיט לתמונה Clem Onojeghuo

כתיבת תגובה