סיפורים קצרים באנגלית

פורסם
עודכן

ריכזנו עבור הגולשים סיפורים קצרים באנגלית לקריאה נוחה אונליין או להדפסה. הסיפורים רובם מוכרים מאוד והם של סופרים מעורכים מאוד בקרב קוראים דוברי אנגלית. סיפורים לשיפור האנגלית לפניכם סיפורים לרכישה באמזון של ספריית אוקספורד בוקוורמס …

4.3/5 - (9 הצבעות)

ריכזנו עבור הגולשים סיפורים קצרים באנגלית לקריאה נוחה אונליין או להדפסה. הסיפורים רובם מוכרים מאוד והם של סופרים מעורכים מאוד בקרב קוראים דוברי אנגלית.


סיפורים לשיפור האנגלית

לפניכם סיפורים לרכישה באמזון של ספריית אוקספורד בוקוורמס (Oxford Bookworms), שהיא סידרה של ספרים בשפה האנגלית מקוטלגים על פי רמות שונות בהוצאת אוניברסיטת אוקספורד.

הספרים מיועדים באופן ספציפי ללומדי האנגלית לשפר את יכולת הקריאה שלהם ולהרחיב את אוצר המילים.

הסדרות מציעות מגוון רחב של ספרי עיון וסיפורת, מספרות קלאסית ועד ספרות עכשווית, בז'אנרים ורמות שונות.

כל ספר בסדרת אוקספורד בוקוורמס מקוטלג על פי רמת קושי מרמת מתחיל ועד רמה 6:

רמת מתחילים: רמה זו מיועדת למתחילים ביותר עם אנגלית מאוד בסיסית. הספרים ברמה הזאת מכילים אוצר מילים פשוט, משפטים קצרים ואיורים כדי לסייע להבנה.

רמה 1: מיועד ללומדים עם הבנה בסיסית של אנגלית, ספרים אלו מכיילים שפה קצת יותר מורכבת ומשפטים ארוכים יותר, אוצר המילים מתרחב לאט-לאט, והספרים מכילים איורים לתמוך בהבנת הנקרא.

רמה 2: מיועד עבור קוראים שכבר תפוס את הבסיס של מבנה השפה האנגלית ושיש להם אוצר מילים. ספרים ברמה זו יהיו עם משפטים ארוכים יותר מהרמה הקודמת ואוצר מילים יותר מאתגר. גם ברמה זו הספרים מכילים איורים לתמוך בהבנת הנקרא.

רמה 3: ברמה זו הקוראים יפגשו טקסט ארוך ויותר מורכב עם אוצר מילים רחב יותר. מבנה המשפטים הופך למגוון יותר והספרים מכילים פחות איורים.

רמה 4: ספרים ברמה 4 מיועדים ללומדים ברמת ביניים והם מפגישים אותם עם יותר ניואנסים ואותנטיות של השפה. הטקסט ארוך יותר, ואוצר המילים ומבנה המשפטים הם יותר מתקדמים. יהיו איורים מינימליים או בכלל לא.

רמה 5: רמה זו מתאימה ללומדים ברמת ביניים מתקדמת ולרמה מתקדמת של מיונות בשפה האנגלית. הספרים ברמה 5 מכילים נושאים מורכבים, אוצר מילים מקיף, וטקסט ארוך יותר. השפה בשימוש יותר מאתגרת וקרובה מאוד לספרות מקור.

רמה 6: מיועד ללומדים ברמה המתקדמת. ספרים ברמה 6 מספקים אפשרות לבוא במגע עם ספרות מקור. הטקסט ארוך ותובעני יותר, והם מכילים מגוון רחב של ז'אנרים וסגנונות.


סיפורים באנגלית עם תרגום לעברית

Green English הוא מיזם של מורה לאנגלית עם ניסיון רב אשר מטרתו לסייע לתמידי בית ספר מיסודי ועד החטיבה לשפר את השפה האנגלית דרך קריאת סיפורים.

אלו הם סיפורים ייעודיים לשיפור האנגלית, הם מותאמים לרמה מבחינת אוצר מילים ודקדוק.

הספרים כוללים שאלות בסוף הסיפור וכן מילון תרגום המילים הקשות בסיפור.

חלק מהספרים כוללים הקראה של הסיפור באנגלית.

הסיפורים של Green English אינטראקטיביים והוכנו תוך חשיבה על חווית הלימוד.

למידע על מנוי לספריה הדיגיטלית לפי רמות: green-english.co.il/digilibrary

קופון 20% הנחה על מנוי לספריה – קוד קופון – digi20


יישומים מומלצים שיסיעו לכם בקריאה

מומלץ להשתמש ביישומים הבאים לעזרה בתרגום מילים לא מוכרות

www.morfix.co.il – מילון מורפיקס

translate.google.co.il – גוגל תרגום

dictionary.cambridge.org – מילון קימברג’ לתרגום אנגלית-אנגלית להבנת המשמעות של המילה

תוספי עזר לדפדפן לתרגום והבנת הטקסט

Google Dictionary – תוסף שימושי לדפדפן כרום של גוגל מילון אנגלי-אנגלי

כיצד להשתמש בתוסף? בדפדפן כרום לחיצה פעמיים במקש השמאלי בעכבר על המילה תפתח חלון בתוך הדף עם התרגום + אפשרות לשמוע את ביטוי המילה נכון באנגלית

Google Translate – תוסף שימושי לדפדפן כרום של "גוגל תרגום" תרגום אנגלית-עברית ושאר שפות

כיצד להשתמש בתוסף? סימון המילה המבוקשת תציג אייקון המאפשר תרגום המילה ואפשרות לשמוע את ביטוי המילה נכון באנגלית

סיפורים קצרים באנגלית

סיפורים קצרים באנגלית לקריאה…
לחיצה על שם הסיפור יפתח דף חדש לקריאת הסיפור.

The Child's Story by Charles Dickens
מילים: 1708
שנת הוצאה: 1852
סיפור קלאסי קצר שהוא משל על המעברים השונים בחיים מאת הסופר האנגלי המפורסם צ'ארלס דיקנס. בסיפור מסופר על מטייל אשר שואל אנשים שונים בהם הוא פוגש "מה אתה עושה פה?" והם מזמינים אותו להצטרף אליו. עד שהגיעו זמנו להמשיך הלאה במסע.

The Little Match Girl by Hans Christian Andersen
מילים: 1015
שנת הוצאה: 1845
(מוכרת הגפרורים הקטנה) סיפור דרמטי קצר המספר את סיפורה של מוכרת הגפרורים הקטנה המנסה למכור גפרורים ברחוב בלילה קר בערב השנה החדשה. מאת סופר המעשיות וספרי הילדים הדני הנס כריסטיאן אנדרסן. (הסיפור מתאים לילדים ומבוגרים)

The Ugly Duckling by Hans Christian Andersen
מילים: 3774
שנת הוצאה: 1843
(הברווזון המכוער) סיפור מעשייה קלאסי מהחביבים ביותר על ילדים, הסיפור מספר על חייו של ברווזון קטן שנולד מוזר ושונה מסביבתו. מאת הסופר הדני הנס כריסטיאן אנדרסן. (הסיפור מתאים לילדים ומבוגרים)

The Gift of the Magi by O. Henry, Lisbeth Zwerger
מילים: 2067
שנת הוצאה: 1905
סיפור מרגש שבו יש מוסר השכל המתאר את האתגר של זוג צעיר לקנות מתנת חג המולד אחד לשני כאשר אין להם מספיק כסף.

To Build a Fire by Jack London
מילים: 7081
שנת הוצאה: 1902
סיפור קצר שובר לב "אדם מול הטבע" של ג'ק לונדון מגדולי סופרי ההרפתקאות האמריקאים. סיפור זה של לונדון הוא אחד מסיפורי ההרפתקאות הטוב ביותר שאי פעם נכתב. הסיפור מתרחש במרחבי צפון הקר ביוקון, קנדה. לאורך הסיפור מתוארים יחסי האדם והכלב תוך התמודדות עם איתני הטבע .

An Occurrence at Owl Creek Bridge by Ambrose Bierce
מילים: 3730
שנת הוצאה: 1890
סיפור מתח שהוא יצירת מופת על חייל במלחמת האזרחים האמריקאית שנשבה בידי חייל אויב וכבר בפתיחת הסיפור הסופר פותח במצבו הקשה של החייל השבוי כאשר הוא עומד להיתלות. האם הוא הצליח במאמציו הנועזים לברוח? גלו אם הוא יצליח…

A Dark Brown Dog by Stephen Crane
מילים: 2337
שנת הוצאה: 1890
סיפור קצר עצמתי ועצוב. זהו סיפור פשוט על ילד, כלב ואכזריות. סיפור זה יכול להתפרש כאלגוריה ל"חוקי ג'ים קרואו" בתקופת השיקום לאחר מלחמת האזרחים האמריקאית. הכלב מייצג את העבדים המשוחררים.

The Sniper by Liam O'Flaherty
מילים: 1566
שנת הוצאה: 1923
התרחשות הסיפור בזמן קרב דבלין. סדרה של קרבות רחוב שהתרחשו מה-28 ביוני עד ה-5 ביולי 1922. קרבות אלו סימנו את תחילתה של מלחמת האזרחים האירית. העלילה סובבת סביב צלף שנמצא על גג בניין מהמחנה הרפובליקני.

An Angel in Disguise by T.S. Arthur
מילים: 2692
שנת הוצאה: 1851
סיפור קצר על ילדה חולה שאף אחד לא רוצה. לאחר שאימם מתה נותרו שלושה ילדים יתומים: ג'ון הבכור, קייט האמצעית ומגי הקטנה ביותר, מרותקת למיטה לאחר שנפלה מהחלון ושברה את עמוד השדרה. אותה אף אחד לא רוצה לאמץ. האם יגיעו מלאכים בתחפושת לאמץ אותה?

A Little Journey by Ray Bradbury
מילים: 2529
שנה הוצאה: 1951
סיפור מדע בדיוני קצר על מסע לחלל.

*חשוב לציין עד כמה שידוע לנו כל הסיפורים הינם בדיוניים כולל סיפורי המלחמה.


כתבות נוספות רלוונטיות

מחשבה 1 על “סיפורים קצרים באנגלית”

כתיבת תגובה