מעצבי לוגו נבחרים שיעצבו לכם לוגו במחיר שהוא נוח

בחרנו לתת רק מספר של כמה מעצבים נבחרים לעיצוב לוגו בסגנונות שונים בעברית ובאנגלית.

את השירות מזמינים באתר Fiverr, הזמנה נוחה ובטוחה.

מחירים וכל הפרטים לכל שירות מופיעים בעמודי המכירות.

מעצבי לוגו בעברית לבחירה


ברשימה זו מעצבים ישראלים דוברי עברית שיעצבו לוגו באנגלית\עברית.

nehmadovart

דוגמאות

סגנון המעצב: שטוח, קו נקי, מודרני, מינימליסטי, וינטג', hand drawn

ההתרשמות שלנו: עיצובי הלוגו של המעצבת nehmadovart היפים במיוחד. על אף שלא דרגנו כאן את המעצבים. בחרנו להציג אותה ראשונה. הן המחיר הזול, הן העבודות היפות שמוצגות באתר גרמנו לנו להתרשם מאוד מהמעצבת. לדעתנו בחירה בה כמי שתכין לכם לוגו בעברית או באנגלית תספק את התפוקה ויותר מכך תגרום לקהל הלקוחות שלכם להתרשם ממכם לחובה. לדעתנו בגלל המחירים הטובים שלה רכישה של חבילת הפרימיום שתשאיר אצלכם את קבצי המקור לעריכות עתידיות היא עסקה טובה.

פרטים נוספים


svetabee

דוגמאות

סגנון עיצוב: לוגו חלק, מינימליסטי, מקצועי

ההתרשמות שלנו: העיצובים היוצאים מידיה של המעצבת svetabee הם ברמה אסתטית גבוהה, המראה הוא מקצועי כפי שהדוגמאות מראות, המחירים מעולים ונחשבים זולים בתחום. החבילה המומלצת היא חבילת הפרימיום (האמצעית) היא המומלצת גם על ידי המעצבת עצמה. בה תקבלו 2 אופציות לבחירה עם מספר גבוה בקשות לתיקונים. אם אהבתם את הסגנון של המעצבת בחירה בה לעיצוב הלוגו שלכם ללא ספק תהיה בחירה טובה.

פרטים נוספים


rsfanet

דוגמאות

סגנון עיצוב: לוגו מקצועי

ההתרשמות שלנו: מעצב לוגואים זה יוצר לוגו שמכריזים ביחד עם שם העסק את מה שהעסק עושה. והוא יוצר לוגואים מקצועיים, מעוצבים בסגנון שלו שיאפשרו לעסק שלכם להראות נוכחות. המחירים טובים, ואף חבילת הבסיס תספק לכם לוגו באיכות גבוהה אבל אם תשדרגו לחבילת הסטנדרט תקבלו עוד הרבה יותר, עוד קונספט אחד לבחירה, את קובץ המקור (לשינויים עתידיים) את הלוגו בתצוגת תלת מימד להמחשה וקובץ מסוג וקטור שיתאים להדפסה לכל גודל שתרצו (גם לשלטי חוצות)

פרטים נוספים


מעצבי לוגו באנגלית

אפשרויות נוספות נפתחות למעצבי לוגו נוספים במידה והלוגו שאתם מחפשים יהיה בטקסט באנגלית בלבד.

digitalbarbi

דוגמאות

סגנון עיצוב: לוגו חתימה

ההתרשמות שלנו: לוגו חתימה יתאים מאוד לעסקי היופי, קוסמטיקאית, עסקי ציפורניים, מעצבי שיער ועוד. ובנוסף לצלמים ולעוסקים בעסקי אומנות שונים בתחום היצירה. לוגואים משורבטים יפה, בסטיל ומיצגים אישיות מאחורי השם. המחירים מעט גבוהים (אבל עדין בטווח מחירי לוגו זולים) בחבילת הבסיס תקבלו לוגו חתימה בלבד באיכות גבוהה. בחבילת הסטנדרט לוגו חתימה + ציור\איור.

פרטים נוספים


thedesignaffair

דוגמאות

סגנון עיצוב: מינימליסטי, מודרני

ההתרשמות שלנו: מעצבת זו מייצרת לוגואים מיוחדים בעיצוב מינימליסטי ופשטני יפים כל-כך, שחייבים לבדוק! העיצובים שלה מתאימים לכל עסק אם זה סטרט-אפ, עסק בתחום האופנה, עסקי נדלן ועוד. שוב נאמר העיצובים שלה קלים פשוטים ויפים המשדרים יציבות וייחודיות מאחורי העסק. חבילת הסטנדרט תקנה לכם 4 לוגו קונספט לבחירה וחבילה מותאמת לרשתות חברתיות. חבילת הפרימיום תכלול גם עיצוב דפוס ועוד קונספט אחד לבחירה. אם רק תרצו לוגו יפה חבילת הבסיס תהיה יותר ממפסיקה עבורכם.

פרטים נוספים


shailene_george

דוגמאות

סגנון עיצוב: מקצועי

ההתרשמות שלנו: מוכר פופולרי זה עיצב עד כתיבת שורות אלו מעל 3200 לוגואים ושומר על סטנדרט גבוה של עיצובי לוגו עם דירוג של 4.9 מתוך 5 שזה כמעט בלתי אפשרי לרצות את הקונים ברמה כזאת. מה שאומר שהוא יודע ועושה את העבודה. חבילת הבסיס שהיא זולה מאוד תקנה לכם לוגו בלבד בסיס טקסטואלי, חבילת הסטנדרט כבר יותר רחבה והיא המומלצת שלנו היא תקנה לכם 2 קונספטים של לוגואים לבחירה באיכות גבוהה עם קבצי המקור (לעריכות עתידיות) קובץ המתאים להדפסה ובקשות עריכה\שינויים ללא הגבלה.

פרטים נוספים